Universiteit Antwerpen Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Privacy > Helpdesk Privacy > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


3.2 Waarom moet ik dit register invullen?

Oplossing

Het register helpt jezelf en de universiteit om overzicht te behouden over de persoonlijke informatie die  verwerkt en bewaard wordt en stelt in staat om eventuele risico’s te identificeren en te beheren. Bij het uitvoeren van controles kan de Autoriteit Gegevensbescherming ook inzage vragen in dit register.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen 3.5 Hoe moet ik dit register invullen?
2.9 Wat zijn de rechten van de betrokkenen, hoe respecteer ik deze en welke uitzonderingen gelden voor onderzoek?
3.4 Welke informatie moet ik documenteren in het register?
3.3 Wanneer moet ik het register invullen?
1.6 Wat is er nieuw in de AVG?
Artikel details
Artikel ID: 390
Categorie: 3. Het invullen van het register
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid